ÅRETS FÖRSTA!

 
Idag togs grillen fram!!
När vi pratade i förmiddags om att grilla så lät det väldigt trevligt och gott och det kan jag lova att det var. Det smakade så gott och med alla tillbehör så kändes det precis som det gör på sommaren när vi grillar. Så jag fick lite sommarkänslor faktiskt.
Till efterrätt gjorde jag en blåbärspaj och till det blev det vaniljglass. Pajen blev riktigt god!
 
Annars idag har vi hunnit med ganska mycket. Jag var på gymmet i morse kl 9. Under tiden åkte Stefan till soptippen med skräp. Det är alltid lika skönt att slänga och rensa skräp.
Sedan åkte vi och städade och tvättade bilen och vi köpte några saker till vårt fina hus på Ikea.
 
Nu i kväll har vi alltså haft en mysig kväll med god middag.
 
God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback