VINTERBILDER

 
 
 
Det har idag varit ett härligt vinterväder.
Därför passade jag på att åka till Mjösunds kyrkogård med kameran. Minneslunden där är så fin med en vit bro som speglar sig fint i ån. Det var fler där och fotade när jag kom dit. Jag fick någa bilder som jag är mycket nöjd med.
Vid 12-tiden kom syrran och hennes familj och åt lunch med oss och såg på OS finalen i hockey. Det var bra med barnen. E hade inte så mycket ro att se hockey så jag underhöll han med bland annat ett bad i  badkaret vilket han tyckte var kul. Vi lekte även med bilarna.
Nu på kvällen har vi varit till Stefans syster för V har haft kalas. Han fyller år på onsdag. Det bjöds på god tacos och tårta. Han var nöjd med presenterna och av oss fick han pengar.
 
Den här helgen har varit fullt upp.
Igår var jag på relaxen på Himlabadet med Ulrica. Det var riktigt mysigt. Vi åt god mat där också. Det är en bra relaxavdelning med två stora pooler, flera olika bastu och god mat.
Efteråt åkte vi tillsammans hem till henne och såg på melodifestivalen. Jag har inte följt det allt för noga i år och jag tyckte inte det var något av bidragen igår var riktigt bra.
 
Jag är nöjd med denna helg på många sätt. Den har varit fylld med många trevliga saker.
 
God kväll!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback