GER MIG ENERGI!

 
Vi tittade in hos syrran igår!
De höll på att skotta ishockeyplanen de har på gården.
V hade en kompis där som hjälpte till och E hjälpte också till att skotta. Han slängde snö på brorsan och mig och tyckte det var fantastiskt kul:) När jag slängde tillbaka på honom tyckte han inte det var ett dugg roligt.
Jag kan inte få för mycket av dessa två underbara, fantastiska och härliga pojkar som jag är så stolt över!!
De ger mig energi och glädje och jag tänker varje dag på hur lycklig jag är som är moster till dessa underbara barn!
 
Jag avslutar inlägget med en sak som gjorde mig aldeles varm i hjärtat när jag hörde det.
V och kompisen orkade inte skotta mer så de gick in.
E tittade och undrade vart de tog vägen. Jag sa att de gick in.
Då säger E på sitt sätt: "Min V***** "
 
Då smälte mitt mosterhjärta ännu mer <3
 
God morgon!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback