BIOSUPÉ!

Igår hade vi en mycket trevlig kväll!
Vi var iväg på biosupè med våra trevliga grannar!
Vi hade bokat bord till kl 18. Det fanns två rätter i menyn att välja mellan till supèn och vi alla åt en grillmixtallrik som smakade mycket gott.
Innan filmen "12 years a slave" började 20.40 gick vi ner till hemmakväll och köpte smarrigt biogodis:)
Filmen var bra och ganska gripande. Jag kan varmt rekomendera den.
 
Annars igår var jag först och tränade på Sensia. Jag brukar alltid ha musik i öronen när jag tränar men jag hade lyckats glömma hörlurarna hemma så jag fick köra utan. Jag har hittat mina låtar som jag tycker om att cykla till när jag är där, jag har liksom hittat rätt tempolåtar utifrån den takt jag vill cykla i. Det blir så mycket roligare att träna då.
När jag tränat klart åkte jag in till stan för att träffa Ullrica. Vi gick runt i lite affärer och så fikade vi på Waynes coffe som har öppnat i In-gallerian. 
 
Vi har lagt ut vår gamla bil på försäljning och igår var det en här och tittade på den.
 
Jag vilade en stund igår innan det var dags att göra sig klar för kvällen. Jag köpte en svart klänning på tradera som jag hade på mig och jag är väldigt nöjd med den. Den sitter mycket bra och är en enkel och fin modell. Till den piffade jag till mig med lite fina smycken, smink och gjorde mig snygg i håret:)
 
God morgon!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback