VÄCKTE MINNEN!

Jag behövde rengöring till stövlarna!
Jag köpte läderbalsam som vårdar stövlarna på ett bra sätt.
När jag kom hem och började använda det så kände jag igen doften så väl och på en gång kom jag på vart ifrån jag kände igen den. 
När jag hade mitt stora hästintresse så använde man läderbalsam att smörja sadeln och tränset med för att det skulle hålla sig rent och fint och för att lädret inte skulle spricka. 
Det var verkligen 13 härliga år jag hade med hästarna på Sundsvalls ridklubb. Stallet var som mitt andra hem. Jag ägnade all min lediga tid där både på vardagskvällar och helger. 
Jag ska rota fram några foton och se om jag kan lägga ut någon bild på någon av alla mina favorithästar från den tiden. 
 
God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback