JULGODIS!

 
Jag ville lägga mycket tid på efterrättsbordet till julafton!
Därför gjorde jag eget julgodis så som rocky road och polkagrisbräck som jag inte har någon bild på. 
Chokladbollar är något som jag gärna vill ha med när jag bakar. Dels så är det väldigt uppskattat, framför allt av barnen och sedan kan man rulla dom i det strössel som man känner för, olika färger och former. Det gör att jag tycker det blir så fint när man lägger upp dom på ett fat. 
 
Även knäcken fick en speciell plats, nämligen på fatet jag köpte i Leilas butik när vi var i Stockholm. Jag är så glad att jag bestämde mig för att köpa det. Det är så himla fint!
 
Det jag vill ha fram med detta inlägg är att det är värt all tid och pengar att baka lite eget julgodis.
Det är uppskattat och gott!
 
God morgon!
 
 

Carina

Det såg verkligen gott ut. Snyggt fat i min stil ok!. Ja!... chokladbollar är nåt speciellt, men rocky road och knäck är populärt julgodis hos oss!. Ha en skön dag!. :D

Svar: Tack det samma!
Marie

JUNITJEJ

Knäck måste vara det godaste julgodiset som finns!

Svar: Ja knäck är riktigt gott det. Gå gärna in på det här inlägget och kolla in mina knäcktips:) http://publishme.se/maarrre.blogg.se/entry/548d2d312a6b220b685c5248
Marie

2014-12-28 / 19:17:03
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback