JULDAGEN OCH ANNANDAGEN!

Dessa dagar har sett ungefär likadana ut!
Det blev träning på gymmet och mat hos mina föräldrar på juldagen, igår träning på gymmet och mat hos Stefans föräldrar. Jag hann med en annan grej igår också, lite klippning, färgning och slingor i håret som Stefans syster var snäll och hjälpte mig med. Jag har tagit en bild, jag får se:) Jag kanske bjuder på den här sedan:)
Jag tog med mig lite av julgodiset till middagen igår, det blir alltid mycket kvar och det måste bli uppätet så det passade bra.
 
Det är lätt att blanda ihop dagarna när det är helg så här mitt i veckan. Men idag är det i alla fall en vanlig lördag och gymmet har öppet som vanligt. Så det blir en sväng dit nu på morgonen.
 
God morgon!

Linda

ser riktigt gott ut.

Svar: Tack!
Marie

2014-12-28 / 21:21:33
URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback