FREDAGSLJUSET!

Jag såg igår att vi ännu inte tänt det andra ljuset!
När jag tog fram ljusstaken för att göra det så var det första ljuset väldigt nedbrunnet så det såg lite konstigt ut tyckte jag. Jag ville ju tända två ljus men jag tände bara det andra adventsljuset då det första var för kort... ja så det kan bli... haha!
Fredagskänslan, den infann sig med stormsteg efter en intensiv vecka. Vi rensade upp här hemma, plockade undan allt som vi inte hunnit med i veckan och sedan gick vi en liten promenad.
När vi kom hem gjorde vi nachostallrik med goda såser och hade det mysigt.
 
Vi fick ett litet akut problem med bilen igår morse. Lampan för låg kylarvätska nivå började lysa. Jag startade om bilen och då slocknade den. Jag åkte till jobbet och problemet var tvungen att lösas. 
Så pappa åkte och hämtade Stefan på jobbet, åkte och köpte det som behövdes och skjutsade honom till bilen på mitt jobb. Tack pappa för hjälpen!! 
Vi har så bra hjälp i vardagen när det kör ihop sig för oss att klara oss på en bil, att vi då kan låna bil av våra närmaste är till stor hjälp för oss! Tack!
 
Trevlig lucia på er alla!
 

Elin

Gott med nachotallrik! Mums.

2014-12-13 / 10:06:20
URL: http://ptelin.disciplin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback