HÄRLIG SOMMARKVÄLL!

 
 
Igår åt vi middag på Olerys!
Det var varmt ute som alla andra kvällar den här sommaren och vi hade pratat länge om att gå ut och äta. Det blev en del restaurangbesök när vi var ute på semester men vi har inte ätit ute någonting hemma den här sommaren.
Vi tog först in en förrät, en nacoskorg med chips och goda dipsåser.
Jag drack en stor pepsimax med is. Den var inte lika stor som den vi fick när vi åt middag i Örebro efter farfars begravning för den var gigantisk. Men den jag drack igår var ändå god och kall.
Till huvudrätt för mig blev det pepparstek med grönpepparsås och pommes och allt smakade mycket gott.
Stefan åt hamburgare.
Som efterrät köpte vi glass på mc donalds och åkte till hamnen och smaskade i oss den.
Vi lämnade stan mätta och belåtna.
 
Sista semesterveckan är det nu och jag njuter och tar vara på dagarna och solen och värmen. Det verkar bli ännu en dag med vackert och soligt väder.
 
God morgon!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback