DÄRFÖR LITE BLOGGANDE

 
Vi hade ju nattbesök förra helgen!
V hade köpt en ny radiostyrd bil som han gärna ville visa upp och köra runt med och E hade en som V hade när han var liten.
Vi hade en mysig helg tillsammans med massa bus och mys förstås. De fick välja mat, pizza blev det förstås:)
V fick vara uppe hur länge han ville på kvällen. När klockan var 22.45 ville han börja se film. En snäll moster som han har så fick han det.
E sov i Stefans säng. Han är som en propeller i sängen den lille mannen:)

Det var en trevlig och mysig övernattning.
 
Jag vet att jag inte har bloggat så mycket den här veckan.
Anledningen är att jag är så less på datorn som är så seg och trög att det snart inte går att göra någonting med den. Det tar så lång tid att lägga upp bilder och när jag bloggar så vill jag helst ha med bilder men jag har tappat tålamodet.
Det som är glädjande är att en ny dator är beställd och borde komma inom de närmaste dagarna och då kommer jag blogga som vanligt igen. Jag ska försöka finna tålamod till att göra något inlägg i helgen också. Men förvänta er inte ett inlägg per dag så länge den nya datorn inte har flyttat in till oss.
 
God kväll!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback