AJ AJ AJ!

http://3.bp.blogspot.com/-ZIcSDz3nI0c/UrA_eWzt0HI/AAAAAAAAFqQ/XkTGVNHz7fw/s1600/miranda-nalle-ont_192328557.jpg
Den här veckan har inte varit allt för rolig!
I lördags när vi var ute och plockade blåbär fick jag väldigt ont i ryggen och i vänster sida. Jag kunde inte böja mig eller knappt gå in i bilen.
På kvällen gick det inte att resa mig i och ur soffan utan stöd och samma tillstånd på söndagen. På måndagen tog jag mig till gymmet men hade väldigt ont. Jag bokade in en tid på tisdagen hos sjukgymnasten som konsterade att jag hade fått ryggskott. Då var det inte konstigt att jag hade så ont. Han bände, sträckte och masserade.
I onsdags ringde jag och fick starka verktabletter utskrivna som jag haft förut när jag fått ryggskott och de hjälper en hel del.
Nu börjar det vända och gå åt rätt håll om så än mycket sakta.
 
Nu är det helg och ska försöka ta det lugnt med ryggen.
 
Den nya datorn lyser med sin frånvaro. Jag ringde till butiken i veckan och apple har problem att leverera den dator vi har beställt för att det är så stor åtgång på den. Så vi får snällt vänta några dagar till.
 
Stefan har varit så duktig med murprojektet ute. Nu har vi kommit en bra bit på väg.
 
Jag ska försöka blogga lite oftare än vad jag gjort den senaste veckan, trots att datorn just nu inte är den bästa.
 
God kväll!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback