SANDNÄSET

Idag blev det ytterligare en utflykt!
Denna gång blev det med goda vänner. Vi tog med oss kameran och gick den kilometerlånga gångvägen ut till naturreservatet. Vi tog några bilder men det var ganska svårt att få bra bilder då fåglarna var ganska långt ifrån. Men det var ändå kul att prova att fota det fina stället.
Vi grillade korv, surrade och hade en mysig utflykt. Tack för sällskapet säger vi:)
 
Nu i eftermiddag har Stefans syster med familj varit här. vI gav barnen påskägg och Stefan fick födelsedagspresent då de inte hade möjlighet att komma när han fyllde år.
Lite krattning har vi också hunnit med nu ikväll.
 
Jag tänkte sammanfatta denna påskhelg.
Vi har haft en bra helg. Vi har lagt mycket tid på träning då jag körde dubbla pass, gymmet och cykling på  långfredag och påskafton. Igår och idag blev det endast cykelturer.
Vi har umgåtts med familj och goda vänner, haft grillpremiär och varit på två härliga utflykter.
Så har våran helg sett ut och jag är mycket nöjd med den.
Det som jag kanske är allra mest nöjd med är nog den fina och goda påsktårtan som jag bakade igår.
 
Nu blir det till att slöa ikväll.
 
God kväll!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback