PÅSKUTFLYKT!

 
Vi har varit på en mysig utflykt idag!
Vi tog med oss murikan där vi gjorde thai wook med kyckling, ris, wook grönsaker och en god wooksås. Det blev väldigt gott och all mat smakar så mycket bättre när man äter ute.
Vi hittade en bra klippa att rulla ut sittunderlagen där vi fick bra ryggstöd.
Vi åt och sedan satt vi där och myste och slappade i solen med en fin utsikt.
 
 
 
 
VI gick en sväng närmare havet. Just vi det här fina stället är det branta klippväggar där klättrare brukar hålla till. Vi gick så nära vi tordes gå och såg djupa skrevor lite här och där.
Jag passade på att ta några fina bilder som ni ovan kan se.
 
Den här bilden är jag mest nöjd med:)
 
Vi har haft en mysig påskafton hittills.
Jag har även tränat dubbla pass idag, precis som igår. Jag var på gymmet i morse och körde stenhårt. Jag var helt slut i kroppen när jag kom hem.
Men när vi kom hem från utflykten blev det en cykeltur. Jag cyklade samma runda som igår för att se om jag kunde förbättra tiden. Jag trodde inte jag skulle orka cykla med samma tempo som igår då jag körde så hårt på gymmet i morse. Men jag förbättrade exakt samma  sträcka med 4 minuter!! Det är jag riktigt nöjd med!
 
Nu blir tv och lite påskgodis!
 
Glad Påsk!
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback