PÅSKDAGEN!

 
Igår var vi på påsklunch i stugan!
Det bjöds på mycket god påskbuffè med sill, potatis, ägg, lax, paj, röra, kött och skinka.
Pappa invigde även den rök som han fick när han fyllde 60 förra året. Rökta räkor blev det och de var supergoda.
Jag hade pysslat i ordning denna påskkruka som jag gav till dom. Jag är mycket nöjd med den.

Barnen var det full fart på. Vi gav dom ett var sitt påskägg. V fick presentkort på himlabadet och E fick en eftermiddag med sin moster på drakborgen.
 
Även en cykeltur hann jag med på morgonen. Jag cyklade till Nolby och tillbaka. Det blev 1,4 mil.
På kvällen kom Linda och John och barnen och hälsade på. De är här uppe på besök nu några dagar så vi hinner umgås fler dagar, mycket trevligt tycker vi:)
 
Nu ska vi se vad denna annandag påsk har att erbjuda.
 
God morgon!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback