STEG FÖR STEG FÖR KLADDKAKEMUFFINS

Vispa två ägg.
 
tillsätt kakao, socker, mjöl, vanlijsocker, salt och bakpulver
i en bunke.
 
Blanda de torra ingredienserna.
 
blanda tillsammans med äggen.
 
Tillsätt smält smör.
 
 
Blanda allt.
 
Fördela 3/4 smet i varje muffinsform. Grädda i ugnen i 10
minuter.
 
Låt muffinsen svalna.
Ställ in i kylen ett tag.
 
Dekorera med grädde och Björnbär.
 
Det fick bli dagens mysfika:)
 
God kväll!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lena

Hur mycket ska man ha av ingredienserna?

Svar: Hej Lena och tack för din kommentar. Nu har jag letat efter receptet för att kunna skriva hur mycket jag hade av varje ingrediens men jag kan inte hitta det:( Jag återkommer med att lägga in det om jag hittar det.
Marie

2013-09-22 / 08:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback