PREMIÄR!

Igår hade Timrå hockeypremiär!
Grannarna frågade om vi ville följa med och det tackade vi ja till:) Tyvärr förlorade Timrå med 4-0 men det var ändå kul att kolla på en match live.
När vi kom hem blev vi kvar inne hos grannarna. Vi kollade vilken film vi ska se på bio i morgon:) Vi surrade och drack lite gott innan vi begav oss in till oss. Tack för en mycket trevlig kväll!
 
Idag har vi varit till tippen och slängt skräp efter renoveringen av sovrummet. Det är alltid skönt att slänga skräp.
En maskin med handdukar har jag tvättat, jag har plockat ordning uppe och Stefan har satt upp lister i sovrummet.
Jag har hunnit med en sväng till Birsta också.

Ikväll ska jag ut och äta med en kompis.
 
God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback