LJUSFAT

Nu börjar hösten närma sig:)
Därför tyckte jag det passade bra ikväll i det regn ruskiga vädret att göra ett ljusfat med hösttema:)
Jag hade redan betonghjärtan klara så jag målade dom i silver och gammelrosa som jag köpte på Panduro outlet Ullared i sommar.
Jag har riktigt nöjd med färgkombinationerna och jag hade ett fat som passade perfekt.
 
Annars den här veckan har det varit jobb och träning. Jag har kommit igång bra med träningen. Jag ska iväg i mogonbitti också. Från den 30 september kommer gymmet jag går på ha öppet från kl 6.00 istället för 6.30. Det innebär att jag hinner träna även när jag börjar 7.45. Det har blir lite stressigt nu men det kommer gå lättare sen med de nya morgontiderna.
 
Nu är pausen slut i Hela sverige bakar:)
 
God kväll i höstregnet!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback