ROLIG KVÄLL!!

 
 
 
 
Timrå mötte Rögle hemma igår!
Vi åkte dit och tittade med grannarna. Det var mycket trevligt och Timrå vann till sist.
Jag tog lite olika bilder med mobilen i pausen:)
När hockeyn var slut åkte vi och köpte kinamat och åkte hem och åt det hemma hos dom. Det var mycket gott och trevligt!
Vi såg på Så mycket bättre och efter det spelade vi tv-spel. Vi spelade ett rallyspel och det var ganska svårt. Jag höll mig mer i skogen än på vägen:) Det var riktigt roligt och jag har inte skrattat så mycket på väldigt länge!! Vi spelade till ca 01.30 då vi tackade för oss för den här gången!
Tack för en mycket trevlig kväll säger vi!!
 
Idag har vi tagit det lugnt på förmiddagen. Efter lunch åkte vi till Birsta och köpte några olika saker. Torkarbladen på bilen har länge varit dåliga. Så vi köpte nya både bak och fram.
Mer finbetong följde också med hem för den tog slut igår.
Vi handlade på Ica innan vi åkte hem.
Då gick jag på crosstrainern i 20 minuter.
Tacos och lite små grejande här hemma och vi också hunnit med.
 
Jag är nöjd med den här helgen!

God kväll!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback