REN OCH FIN!

Idag tog jag en cykeltur.
Jag har inte cyklat uppför Södra berget på väldigt länge. Det var inte något som jag egentligen hade planerat men Stefan ville gå genom skogen upp dit och då tog jag vägen bort mot Skönsmon och uppför berget men via bilvägen så att säga.
När jag kom till parkeringen där kurvorna börjar så bestämde jag mig för att jag fick ta max 2 pauser på vägen upp. Jag tog en ganska tidigt för det var väldigt jobbigt att cykla då det blåste och var lite kallt ute.
Men det var också den enda paus jag behövde ta. Jag cyklade sedan sakta uppför. Det kädes så bra att jag klarade det ytterligare en gång. När jag kom upp mötte jag Stefan på toppen och då rullade jag genom skogen hem till vårt fina hus.
Cykeln har blivit väldigt smutsig senaste gångerna jag cyklat så när jag kom hem tog jag fram högtryckstvätten och spolade av den ordentligt. Så nu är den blank, ren och fin igen.
 
Vi har gjort ganska mycket i helgen. Totalt har jag cyklat 3,5 mil, vi har storhandlat mat, hade en lugn och mysig kväll igår, busat med min yngsta systerson, städat, tvättat och vi avslutar helgen med lite tv-tittande.
 
God kväll!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback