MYSFIKA!

Visst är dom söta?:)
Jag bakade dess fina cupcakes igår som jag tog med mig till en kompis och hennes familj igår kväll. De fick gott betyg:)
Det är pepparkakscupcakes med hallonfrosting. Jag fick inspirationen efter finalen av Hela sverige bakar förra veckan. Där bakade en av deltagarna dessa men med lingon istället för hallon. Men jag tyckte det vart smarrigt.
De var roliga att göra och jag gillar verkligen den lilla pepparkakan på toppen. Det gjorde utseendet på den till det lilla extra:)
 
Nu är det fredag igen. Veckorna går så otroligt fort. Nästa helg är det 1:a advent och det har jag inte förstått riktigt än. Det är mysigt med julen. Det brukar vara rätt mycket att stå i men det är så det ska vara på julen.
 
Nu tänkte jag snart gå ner och träna en stund i vårt hemmagym.
 
God morgon!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback