LUMMEN!

Äntligen kom paketet!
I mitten av oktober beställde vi en lampa från Kina till cykeln. Stefan tyckte att den såg bra ut och att den verkade avge ett bra sken. Den är på 2400 lummen, det säger inte mig så mycket. Det var mycket bättre pris i Kina än här hemma för samma lampa. Den har tre olika lägen som ni kan se på bilden:)
Paketet kom igår och ikväll tog jag en cykeltur från mamma och pappa efter att jag slutat jobbet. Stefan väntade där på mig som åkte dit efter att han slutat. Vi har lånat mamma och pappas bil några dagar. Tack så mycket för lånet säger vi!!
Det var skönt väder att cykla i ikväll. Det regnade inget och temperaturen var lagom. Lampan sken upp och det var roligt att cykla i mörkret med en riktigt bra lampa. Jag hade även reflexväst och blinkande reflex på armen.
1,1 mil på 33 minuter blev sträckan hem ikväll.
 
I morgon blir det tidigt morgonpass på gymmet.
 
God kväll!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback