FROST!

Igår var det en fin, frostig morgon!
Jag tog med mig kameran när jag åkte till jobbet och tog lite bilder vid sidsjön innan jag började jobba.
Jag tog många bilder och här är ett exempel. Det var riktigt roligt att fota, jag kunde gå väldigt nära på vissa ställen och få dom detaljer jag ville ha på bild.
 
Det var några dagar sedan jag bloggade nu men det har varit fullt upp och på kvällarna har jag somnat riktigt tidigt. Jag har haft lite svårt med tidsomställningen från i söndags. Jag har varit trött aldeles för tidigt på kvällarna. Men nu börjar det ordna upp sig.
 
Idag har vi hunnit städa, varit på Ica Maxi och handlat, jag har cyklat två mil och nu myser vi på och förbereder vi för främmande ikväll:)
 
Ha en trevlig lördag!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback