AFTER WORK!

 
Kvällen igår var supertrevlig!
Vi åt först på Jacks bar. Miljön där är mer som en bar men det är många som brukar äta där och deras mat är så himla god! Jag åt oxfilè, potatisgratäng och pepparsås. Jag njöt av varenda tugga.
Vi gick sedan till E-street. Jag har bara hört talas om det stället men aldrig varit där. Men det var riktigt trevligt. Vi  surrade och hade trevligt och dansade loss större delen av kvällen/natten:)
Tack för en trevlig kväll kollegorna!
 
Nu är det helg och vad har den att erbjuda då tro?
Jo en cykeltur tänkte jag få till idag. Jag vill passa på när det är dagsljus. På vardagarna märker jag aldrig av det när jag är hemma för nu är det mörkt så tidigt på eftermiddagen. Därför vill jag passa på när det är helg.
Lite plock och städning står också på schemat och sedan får vi se vad vi hittar på.
 
God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback