SULÅ MARKNAD!

Vi åkte på en liten söndagsutflykt idag.
Vi åkte med Stefans föräldrar till marknaden i Sulå. Jag hade aldrig varit där men det var en mysig liten marknad, solen sken och det var mycket folk där.
Det första jag såg som dom hade där var små lammungar. De var så himla söta:)
 
Det fanns fina mössor där som jag var lite sugen på. Men jag ska vänta ett tag med det. Mössa säsongen är ju nästan över nu.
 
När vi kom till marknaden stod det en kille där och sågade ut dessa björnar med motorsågen! När vi for hem var han klar. Det tycker jag var mycket skickligt gjort att från en stock såga ut och få till alla detaljer på dessa fina björnar. Här ovan ser ni före och efter.
 
Vi hade en mysig liten söndagsutflykt som vi avslutade så här:)
 
God eftermiddag!
 
 
 
 

Helena

Härlig dag
"Fårungar" kallas lamm ;)

2013-05-14 / 16:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback