BOKREA!

Jag är så glad!
Vi var på stan idag. Jag har länge velat ha Leilas senaste bok om cupcakes. En av bokhandlarna hade den på rean. Perfekt!
Jag sprang även på en bok om cake pops. Jag har kollat i den nu ikväll och det finns så många olika, roliga kakbollar att göra:) grisar, ugglor, meloner..ja alla möjliga. Så jag bara måste testa att baka något av recepten framöver. Boken verkar bra på det viset att det är tydligt beskrivet steg för steg hur man gör och vad man behöver för ingredienser och så. Jag gick in och kollade på några amerikanska sidor på nätet för att för skoj skull kolla runt lite efter olika baktillbehör och det fanns mycket roligt och mycket som jag skulle vilja ha:)
 
Jag införskaffade mig en ny bikini också. Den kommer väl till pass framöver.
 
Sedan blev det en tur till Birsta. Där köpte jag mig en ny väska.
I morse när jag städade bland lite papper så dök ett presentkort upp. Så det använde jag när jag köpte bikinin. Jag hade även kvar från ett presentkort på Birsta city som jag använde när jag köpte väskan. Så det kändes så bra med mina inköp idag.
 
Vi uträttade även lite andra ärenden.
 
Ikväll var vi ut och plockade in lite ved. Det var väldigt skönt väder så här på kvällen så vi gick en liten promenad när vi var klara.
Nu ser vi på melodifestivalen.
 
God kväll!
 

Fnulan

Vad kul med lite shopping =)

2013-03-03 / 21:26:43
URL: http://www.femme.se/fnulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback