ETT ÅR ÄLDRE!

Igår var det födelsedag för min del!
Vi hade bokat bord på Galtström och deras restaurang där. Men vi fick frågan att följa med dom här pojkarna och äta på Biteline istället. Storkillen hade skolavslutning igår så dom skulle fira det med honom med att äta där. Jag kunde inte motstå det erbjudandet:) Så det blev så:)
Tänk att han gått ut 2:an! Han har blivit så stor! Det känns inte så längesedan som han och jag lekte Karlsson på taket. Han var då 1-2 år. Då höll jag i honom under magen i luften, han sträckte ut armar och ben och så flög vi som Karlsson på taket:) Det var hans och min lilla grej det:)
 
Jag blev fint uppvaktad av Stefan med bra presenter:) Jag är mycket nöjd!
 
God morgon!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback