EN BRA PRESENT!

Detta var en toppenpresent:)!
Jag fick den här mattan av Stefan när jag fyllde år. Jag hade önskat mig en sån som jag kan använda nu på sommaren när jag vill träna ute. Jag flyttar ut den träning jag gör inne på gymmet.
Jag har invigt mattan och den fungerar kanonbra!
 
 
Stefan är duktig på att klura ut lösningar på allt möjligt. När jag ska sätta fast mattan på ckeln så vill jag att det ska gå smidigt och lätt och att det är något som är hållbart.
Enklare än så här kan det inte bli. På den översta bilden är det en krok jag fäster på andra sidan av pakethållaren och på den nedre bilden är det ett band jag trär under pakethållaren så den håller sig på plats.
Det fungerar kanonbra!!
Jag fick även två kuvert, ett av dom ska jag öppna i morgon:)
 
Det har inte blivit så mycket bloggande den här veckan. Det har varit fullt upp på kvällarna med promenad med en kompis i måndags, personalfest i tisdags, besökte mamma och pappa i stugan igår och ikväll har vi sett på teater.

Det blir nog inte så mycket bloggande under helgen heller. Varför får ni läsa om på söndag eller måndag.
 
God kväll!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback