LÖRDAG OCH SÖNDAG

 
En vecka till har gått!
Veckorna går fort när man är ledig. Det är en vecka kvar nu på semestern och den ska jag njuta av och ta vara på på bästa sätt.
Igår kväll hade vi Stefans föräldrar är på middag. Vi grillade gott och åt den goda citronkakan till efterrätt som jag gjorde en gång tidigare. Det var en härligt varm kväll så vi kunde sitta ute länge, vi spelade kort och hade det trevligt:)
Igår var en sån där dag som vi fick mycket gjort men också kunde vi njuta av solen. För vi åkte först till stekpannan och solade och badade några timmar. Sedan åkte vi hem, förberedde middagen, jag cyklade en runda och tog ut mig riktigt rejält och sedan avslutade vi då dagen med den goda grillmiddagen.
 
Idag har vi inte gjort så mycket. Lite sol och bad har det blivit men i övrigt en slapp dag.
 
God kväll!
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback