VINTERSOLEN!

 
Väldigt fint vinterväder har det varit idag!
Det har varit ganska kallt, ca -12 grader men det var riktigt skönt att komma ut i friska luften ett tag. Vi åkte upp till Norra Berget. Där fotade jag vackra vinterbilder. Solen blev ett självklart objekt att fota en dag som denna. Jag tycker det är ganska svårt att fota mot solen men idag fick jag till det ganska bra.
 
Vad jag pysslade med på förmiddagen lägger jag ut bilder på i morgon:)
 
Ikväll har vi bara tagit det lugnt. Vi ser på Inkognito på playen. Vi missade det i veckan. Vi gjorde paus nu när jag ville blogga:) men snart ska vi se den spännande fortsättningen.
 
 
Ha en fortsatt trevlig helg!
 
 
 
 
 
 

Fnulan

Vackert foto!

2013-01-13 / 20:39:33
URL: http://www.femme.se/fnulan
Fotograf Annie

Tack så jättemycket :) Hon är helmysig :)

Vad kul att vara ute och fota i det vackra vintervädret, det ska jag också ta och göra i veckan hade jag tänkt :) Vackert när solen står så lågt :)

2013-01-15 / 20:44:24
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback