NÅRSAFTONS DAG!

En härlig utedag hade vi igår!

Vi började nyårsfirandet med att på dagen åka till pulkbacken i Svartvik. Alla som var med och åt tacos i lördags var där och några till. Jag lånade en pulka av Stefans systerdotter. Den var bra för i den kunde man åka två stycken. Jag tycker det är väldigt roligt att åka pulka:) Så jag och en kompis åkte flera gånger, åh vad jag skrattade och hade roligt:)
Vi grillade korv vid en egen liten eld som vi gjorde i ordning. Det var mycket folk där som njöt av det härliga vädret.
Som ni kan se på den översta bilden så smög solen sig fram just när vi kom dit vid 11-tiden på förmiddagen. Tyvärr försvann den lika fort igen men riktigt fint var det när den låg mot träden. Då ångrade jag att jag inte tog med mig systemkameran.
Tack alla för en trevlig och härlig utedag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback