HELGEN!

Då var det dags att sammanfatta helgen!
Jag kan inte bestämma mig för om denna bild är fin eller ful men jag har bestämt mig för att den ändå är lite fin så att den är värd att lägga ut här på bloggen:) Jag fick för mig att gå ut och fota förut men ville inte gå långt. Så jag upptäckte små röda bär på en av våra buskar som var täckt av is. Jag försökte få en bra närbild och lyckades väl ganska bra.
 
Idag har vi varit barnvakt åt Stefans systerson. Vi har gjort lite allt möjligt. Vi var ut till Birsta en sväng på förmiddagen och gjorde några ärenden. Vi åkte sedan hem och han spelade på det nintendo som han hade med sig och lite spelade jag också:) Lite legobygge och lite annat hann vi också med.
 
Det har varit en riktigt bra helg! Vi började den redan i torsdags då vi firade 2 år som ägare av detta underbara och fina hus! Tänk vad tiden går fort!
I fredags blev jag bjuden på 3-rätters middag och behövde inte göra någonting med maten eller disken utan bara sätta mig ner och njuta av den goda maten:) De 40 tulpaner jag fick var helt fantastikt fina!
I lördags hade vi ju min yngsta systerson här och på kvällen firade vi Stefans pappa som fyllde år. Det firades med god mat på stans bästa kinarestaurang.
 
Så jag är riktigt nöjd med helgen och har hunnit med en del men också njutit av att få ha haft två av våra fyra syskonbarn här!
 
God kväl!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback