DOFTER!

Ny parfym:)
Min parfym har tagit slut. Så igår passade jag på att köpa en ny. Jag använder det inte dagligen utan bara ibland då jag ska göra något speciellt. Så den kommer räcka i alla evighet för mig.
Det här med dofter tycker jag är svårt. Jag vill inte att det ska lukta för starkt. Den här räckte med att ta lite och då blir det lagom mycket doft. Så det tror jag passar mig bra.
 
Idag åkte vi upp till Härnösand en sväng. Vi ville göra en liten utflykt. Vi kikade runt lite i butikerna där. På vägen hem blev det en sväng till Birsta också.
 
Idag är det sista dagen på denna 16 dagar långa julledighet. Helgerna är över och ledigheten likaså. Tiden har gått fort. Nu är det dags att komma in i vardagsrutinerna igen vilket känns skönt tycker jag.
 
God kväll!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback