BARNVAKT!

Igår var min yngsta systerson hos oss!
Mamma jobbade och pappa var med storebrorsan på hocketmatch. Så då fick lillebrorsan vara med oss några timmar.
När han kom lekte vi en stund. Sedan var det dags för lunch. Vi åt rester från tacosen i fredags och han fick även makararoner till sin köttfärs. När han såg att jag och Stefan hade nachos chips ville han också ha och han visste precis hur man gjorde när man skulle dippa:) Det hade han gjort förut:)
 
När det var sovdags gick vi en promad till affären i det vackra vintervädret. Jag blev kanske inte den bästa på kortet men det bjuder jag på:)
När han vaknade efter ca 1 timme lekte vi och fikade mellis. Sedan blev han hämtad av pappa och brorsan.
Det är så roligt att ha våra syskonbarn här och de gillar verkligen att vara här också:)
 
På kvällen åkte jag och Stefan upp till stugan och åt middag med mamma och pappa och såg på melodifestivalen. Jag tyckte artisten från Sundsvall var bäst och hade den bästa låten.
 
Denna söndag kommer bestå av lite allt möjligt.
 
God morgon!
 
 
 
 

♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Ser ut som en mysig dag! Hoppas att ni får en fin söndag också :)

2013-02-03 / 09:47:48
URL: http://bambi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback