VECKAN SOM GÅTT!

Jag börjar med denna dag:)
Jag tränade i vårt hemmagym på förmiddagen, sedan åt vi lunch och åkte till Birsta.
V sålde jultidningar i år och det vi hade beställt hade kommit så jag åkte dit ut och hämtade det. Jag passade på att mysa och gosa med dessa goungar en stund:) E har varit förkyld och hostig i veckan men när jag kom och hälsade på blev han pigg:) Han ville busa och leka och visa sina leksaker och han ville inte att jag skulle åka.
Sedan blev det matinhandling på Ica Maxi och lite annat smått och gott.
 
Veckan som varit har gått fort. Den största händelsen eller förödelsen eller hur jag ska säga var stormen Ivar som drog in över oss i torsdags natt. Vi var utan ström tills igår eftermiddag och det var inte allt för lätt att göra sig jobbklar i fredags morse i mörkret. Men allt löser sig på något vis.
Jag tyckte det var lite jobbigt men jag vet andra som jag känner som verkligen har fått betydligt värre konsekvenser av Ivar än vi och när jag tänker på det så var vi väldigt lindrigt drabbade.
Stormen drog undan under natten som tur var.
 
Träning har det blviit men gymmet har haft stängt den här veckan för de har bytt ut alla maskiner och redskap där. Men jag har varit på ett spinningpass i fredags och i tisdags var jag på Indoor walking. Så träning har jag fått ändå och har även tränat lite hemma.
 
Lucia hari nu passerat och det är inte långt kvar till jul och lite julledigt.
 
God kväll!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback