JULTRÄNING!

http://www.evendim.se/wp-content/uploads/2013/01/traning.jpg
Jag håller träningen igång!
Nu när jag är ledig från jobbet är den största utmaningen att hålla träningen i gång som jag brukar träna till vardags. Men jag har bestämt mig för att lyckas och det har börjat väldigt bra.
Den 23 december, dan före dopparedan åkte jag till gymmet, på julafton tränade jag också men då hemma på cross trainern och 25,26 och idag 27 december har jag tagit mig till gymmet och kört ganska hårt. Så jag känner mig riktigt nöjd. Jag har aldrig tränat under en julhelg tidigare.
Nu gäller det att hålla i det här resten av ledigheten, på samma sätt som jag inlett den vad det gäller träningen.
 
Igår på annanandag jul var vi hos Stefans föräldrar och åt middag. Det bjöds på lite av varje, julmat men även fläskfilè och potatisgratäng så det var bara att välja av allt det goda:)
 
Lite dagvild blir jag när det är helger och jag är ledig men nu är snart denna fredag slut.
 
God kväll!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback