JULFIKA!

 
I fredags hade vi julfika med våra familjer!
Vi bjöd på olika sorters julgodis som jag bakade med en kompis i torsdags. Det blev kola med limesmak, snöbollar, cornflakes med choklad och så rocky road förstås. Jag hade även bakat chokladbollar tidigare under veckan som också fick komma fram till efterrättsbordet.
Allt var mycket uppskattat. Vi fikade och hade trevligt och vi spelade julklappsspelet som vi hade ordnat:).
 
Eftersom cupcakes är lite av min favorit att bjuda på så blev det saffranscupcakes med pepparkaksfrosting till fikabordet också. De blev goda trots att jag från början var lite skeptisk till att baka med saffran och kesella i muffins. Men jag är nöjd med resultatet:)
 
Vi tackar våra familjer för en mysig och trevlig fredagskväll!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback