Body Shop!

Lite Shopping blev det idag!
Jag hade två stycken 100kronors checkar innestående på denna butik. Så jag passade på idag att köpa nytt schampo, balsam och hårinpackning. Jag behöver prova något nytt så dett blir säkert kanonbra! Alla produkter i butiken är så bra!
 
Annars idag så började jag dagen med att klippa gräset. Det var verkligen långt.
Efter det åkte vi in till stan och kollade på när Stefans systerson spelade sin första fotbollsmatch på IP. Bilder på det kommer i morgon......
Vi åt lunch på stan, det är inte varje dag man gör det. Sedan åkte vi och hämtade ut tapeterna som hade kommit.
Till middag åt vi grillat kött med potatisgratäng, ugnstekta morötter och sallad. Det var riktigt gott!
 
God kväll!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback