37

 
Det blev två kalas igår!
Vi var till syrran och firade henne som fyllde år förra veckan. Av oss fick hon presentkort på Ikea och en fjäril man sätter i blomkrukan som laddas av solen då den också snurrar.
Det bjöds på gott fikabröd och vi satt ute och fikade i det fina vädret. Barnen var det full fart på. Den lilla i familjen visade sin nya säng och så ville han ha kuddkrig och det tyckte han var väldigt roligt:) Den blåa som han ligger på är barbapappan han fick av oss när han döptes:)
Det blåstes även såpbubblor för fullt:)
 
Ja det var väl mest det vi hann med igår, två kalas och på morgonen bakade jag limekakorna. Det blev lite blåbärsplockning mitt på dagen också.
 
Idag har jag varit på Selånger Marknad med en kompis. Jag köpte 16 par strumpor för 100 kr! Det tyckte jag var bra pris. Det är alltid roligt att gå runt där och titta även om det känns som att det är samma varje år som säljs.
Men det hör till att gå en sväng varje år.
På eftermiddagen var vi iväg och plockade blåbär. Det blev 2 liter rensade bär. Det är jag mycket nöjd med.
Även lite städning, matlagning och en cykeltur har vi hunnit med. Tyvärr slutade turen med punktering så vi fick gå hela vägen tillbaka. Men den här lagad nu så vi får testa i morgon och se om det håller.
 
Det var vår helg det!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback