GRATTIS!

Igår fyllde Stefan år!
Jag grattade honom först på morgonen med ett litet paket och lite tårta med tårtljus:)
När vi sedan kom hem från jobbet hade jag dukat upp lite ost och kex och han fick ett stort paket av mig som innehöll denna Apple tv. Det var det han önskade sig och självklart ordnade jag det:)
Det är som en liten låda som gör att man kan synka dator, iPad och iPhone mot den så får man upp det på tv:n. Så om vi t.ex vill se något på någon av play kanalerna så kan vi slå på det på telefonen istället för datorn.
Stefan blev mycket nöjd med sin present:)
På kvällen var vi och åt på Olerys. Det var efter Stefans önskemål och det var supergott:)
I morgon kommer släkten på kalas.
 
God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback