BAKDAG!

Idag har jag bakat!
Jag har inte bakat någonting i sommar och därför var det dags nu. Det blev kärleksmums, godis, bullar och dessa härliga chokladbollar. Det är så himla kul att baka! Det var Stefan som hittade receptet på en bulldeg jag aldrig hade gjort förut. Men det blev riktigt goda och det är kul att prova något nytt.
Det finns vissa saker som gör bakverken extra lyxiga och goda:) Ett sätt är att baka chokladbollarna med riktigt smör. De blir då så där obeskrivligt goda:) Jag brukar även mixa havregrynen som också dem extra lyxiga:)
Vi tog med oss fikabrödet och åkte ner till våra kompisar och fikade. Det var uppskattat av alla:).
 
I morse åkte vi och åt frukost på Ikea och sedan blev det storhandling. Så nu är kyl och frys fyllda.
 
God kväll!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback