FÖR TIDIGT

Den första snön för i år har fallit.
 
Den här bilden tog jag förra vintern men jag ville ha en vintrig bild så jag använder mig av den.
I går morse när jag vaknade vräkte det ner snö. För min del känns det lite tidigt. Den första snön brukar ju sällan ligga kvar och det gjorde inte heller den som föll igår. Idag har det mest varit slask av det hela och regn har det också kommit. Om en månad får det gärna bli riktig vinter.
 
Annars den här veckan har det för min del varit jobb och träning. I måndags efter jobbet cyklade jag 9 km. Det var ganska kallt men friskt. Igår kväll var jag först på ett spinningpass 30 minuter och efter det simmade jag 30 längder på sporthallen. När jag kom hem fyllde jag på 128 kg pellets. Så det blev mycket träning igår:)
Idag åkte jag till gymmet efter jobbet. Det är härligt att ha kommit igång med träningen igen efter förkylningen.
 
Nu blir det tv.
 
God kväll!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback