8 ÅR!

Grattis på 8-års dagen!
Igår kväll var på vi kalas. Min äldsta systerson fyller 8 år på tisdag. Av mig och Stefan fick han tv-spelet NHL 13 som han önskat sig. Han blev verkligen glad:) Tänk att han redan hunnit bli 8 år!!
Det bjöds på god mat, kyckling med god sås, ris och grönsaker. Vi fikade efterråt, tårta och kakor.
Det var ett mycket trevligt kalas!
 
Annars i helgen har det varit fullt upp. Jag och mamma har varit på Birsta där jag köpte lite kläder som jag behövde. Jag hittade allt jag skulle ha och det mesta köptes med rabattkupong. Det känns alltid bra när man kan göra det och det blir lite billigare än vad man har tänkt:)
Vi åkte hem hit och åt lunch, kinamat.
På lördag eftermiddag kom Stefans systerson hit och sov hos oss. Vi åt pannkakor med glass som han hade önskat, spelade nintendo och såg på film. På söndag förmiddag tog vi med han på lite skattjakt och det tyckte han var skoj:) Vi åt sedan lunch på Mc dolalds.
Jag har även hunnit baka dubbla satser med kladdkakemuffins och syltkakor som jag tog med mig till kalaset igår och som födelsedagsbarnet ville att jag skulle baka tills dess:)
Bilen har vi plockat ur skräp i och även tvättat i biltvätten. Det var något som verkligen behövdes.
 
Jag ger pappa en extra krya-på-dig-kram och hoppas att han snart får komma hem.
 
God morgon!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback