UTEKVÄLL:)!

Så här hade jag piffat till mig igår:)
Jag brukar inte lägga ut bild på mig själv men tänkte att jag kunde bjuda på det den här gången:)
Vi var ut på lite festligheter med jobbet igår. Jag blev nöjd med min sminkning och frisyren:) Jag brukar tycka att det är svårt att få till håret bra men igår lyckades jag:)
Vi hade väldigt trevligt. Vi åt buffè på stadshuset. Där spenderade vi större delen av kvällen. Vi var tre stycken som gick vidare till Bishops senare. Där var vi tills det stängde. Jag är mycket nöjd med kvällen! Tack alla för en trevlig kväll:)
 
Idag har vi varit till Birsta en sväng. Vi gjorde lite ärenden, tittade in i nya sportbutiken och handlade på Ica Maxi.
Vi åkte sedan till mamma och pappa. Pappa är sakta men säkert på bättringsvägen.
 
Nu laddar vi för lördagskvällen.
 
God eftermiddag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback