UNDERBARA BARN!

 
Fredagens eftermiddag var jag hos dessa pojkar:)
Jag åkte till dom efter att jag hade tränat. Det första 8-åringen ville att han och jag skulle göra var att spela pingis. Han fick ett pingisbord när han fyllde år så han ville att vi skulle spela med det samma:) Jag har faktiskt en gång i tiden spelat pingis. Så lite koll på bollen och racketet hade jag:) Jag vann dessutom matchen vi spelade:)
Den yngste familjemedlemmen var det full fart på. Han tycker det är väldigt roligt att riva ut alla filmer och spel från hyllan. Som ni ser på bilden är han överlycklig för vad han har gjort:) Det var dessutom roligare att riva ut än att ställa tillbaka.
 
Jag är så lycklig av att jag är moster till dessa två fanststiska pojkar! Vad skulle jag göra utan er?:)
 
God kväll!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback