Mums!

Detta blev söndagsmiddagen:)
Tacos är verkligen gott. Det är något som jag aldrig har ätit mig less på. Många äter ju det på fredagen men här hemma kan det lika gärna ätas på lördag och söndag också eller varför inte lyxa till med det mitt i veckan?
 
I söndags tog jag mig kragen och skickade in systemkameran på rengöring. Jag har tänkt länge att jag skulle göra det men det har inte blivit av. Men nu är det gjort. Så nu får jag nöja mig med att ta bilder med min Iphone. 5:an som jag har nu har, har i för sig en bra kamera så jag tycker det blir hyfsade bilder.
 
En ny vecka är igång och igår morse åkte jag och tränade ett pass. Det var riktigt jobbigt men härligt efteråt.
 
Snart är det dags att åka till jobbet och ikväll blir det fika på stan med en god vän.
 
God morgon!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback