SISTA APRIL.


Vi gjorde som många andra igår, tände grillen.
Vi gjorde klyftpotatis och morötter i ugn. Vi hade även sallad, vitlökssmör och pepparsås till det grillade köttet. Det var så gott!

När vi hade ätit färdigt åkte vi till Klockarberget och kollade på majbrasa.

Den var lagom stor. Jag tyckte det rykte väldigt mycket i början men sedan tog sig elden och det blev en fin brasa.
Vi träffade Stefans föräldrar där och när vi kände oss nöjda med brasan åkte dom också hem till oss. Vi har köpt en pizzasten som man kan baka pizza på, på grillen. Så vi provade det och bjöd på och det blev riktigt gott.

Så vi hade en mycket trevlig kväll.

Igår var jag ledig. Så jag och Stefan åt lunch tillsammans på Biteline. Vi åt på den nya restaurangen där de har husmanskost. Det var riktigt bra.
Jag åkte sedan ut till Birsta där jag köpte lite kläder som jag behövde.

Ja det var allt om 30 april det!

Välkommen vår!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback