GRATTIS SVERIGE!!

http://www.turquoisebranding.com/wp-content/uploads/2011/12/eurovision_2012_logo_final.jpg
Grattis Loreen till segern!
Åh va roligt att Sverige vann årets största musiktävlig! Jag tycker låten är bra och koreografin till den var fantastisk tycker jag. Vi satt och såg hela tävlingen och röstning var spännande. Att Sverige fick så många 12:or kändes riktigt roligt och när det var några få länder kvar att rösta och programledarna sa att det var klart så blev jag riktigt glad. Nu blir det roligt att följa det arbete som kommer jobba fram nästa års eurovision song contest!
Återigen, Grattis Loreen - Euphoria!!

Annars igår var vi i stugan och hjälpte mamma och pappa att dra fram och kapa ved. Jag provade också att kapa med motorsågen och det var ganska roligt faktiskt:) Vädret var soligt och varmt så passade på att njuta lite av den också.

Vi åt på biteline igår kväll Stefan och jag. Vi åt tacobuffè och det var riktigt gott och jag blev lika mätt som vanligt efter ett besök där:)

Solen skiner denna härliga söndagsmorgon. Vi har en del saker vi ska göra idag.
Så ha en trevlig söndag alla!

God morgon!

Ann-Sofi

Ja verkligen, grattis Sverige! Det var riktigt kul!

2012-05-28 / 18:38:47
URL: http://matsafari.matmolnet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback