FREDAG KVÄLL


Skönt med fredag!
Vi hade planerat att grilla kycklingfilè till middag. Tyvärr var inte vädret det bästa men det hindrade inte oss från att tända grillen. Det vart superbra grillat och så gott blev det! Till detta hade vi klyftpotatis och ungstekta morötter, brieost, chilibearnaisesås och gurka.
Annars i veckan har det, förutom jobb varit att kurera mig från förkylningen som börjar ge med sig nu. Peppar peppar så har jag inte åkt på den där väldigt jobbiga hostan som jag brukar få när jag blir förkyld. Jag har "motat olle i grind" med lite dunderhostmedicin om jag haft känningar av hostan. Så än så länge går det bra.

En hockeymatch på tv har precis börjat så jag får nog snällt sitta med i soffan och se på det.

God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback