GOUNGAR!!

Igår kväll var vi och hälsade på mina syskonbarn.
7 åringen hade igår åkt slalom för första gången och tyckte det var väldigt roligt. Han hade åkt i 5 timmar och var helt slut när han kom hem:) och somnade i soffan innan middagen.
Han visade mig några små figurer han hade köpt idag när han vart på Birsta. Det var som små gummifigurer ( minns inte vad de hette). Han var väldigt nöjd med sitt inköp. En plånbok hade han också köpt.
Den yngste i famlijen var det full fart på. Vi satt på golvet och kastade boll. Han kastar riktigt bra och finta kunde han också:)
När 7 åringen var liten busade han och jag mycket:) Det var liksom våran grej. Han älskade att flyga som Karlsson på taket. Igår busade jag och den yngste och vi jagade storebror runt nedrevåningen:) Det tyckte dom båda var fanstatiskt kul:)!

Jag har skrivit det förut men gör det igen....Jag är en stolt moster till två underbara, fantastiska pojkar!!

God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback