BETONGÄGG


Snart är det påsk!
Då ska jag pynta med dessa betongägg som jag och en kompis gjorde i torsdags. Vi tömde vanliga ägg på dess innehåll och fyllde dem sedan med finbetong. De fick stå och brinna till i går kväll. Jag tog bort skalet och var spänd på resultatet:) Jag är väldigt nöjd med tanken på att det är första gången jag gjorde betongägg. Jag vill göra fler framöver:)
Idag har vi fortsatt våran vårstädning. Det blev badrummet och duschen nere som fick sig en städgenomgång och sovrummet. Vi har hållit på i flera timmar så fint blev det.
Nu fortsätter vi dagen i lugnt tempo och god middag.

God eftermiddag.

Fnulan

Men vilken bra ide!!! Tack det ska jag testa!

kram

2012-03-24 / 22:06:47
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback